Absorber saga blm/fl and savvy h.duty proexpert

List-ID: 9204047009 Sep 05:30
  • Description
  • Specification
  • ABSORBER HEAVY DUTY PROEXPERT PROTON SAGA BLM/FL AND SAVVY🔥

    💰HARGA
    SET DEPAN 2PCS. :RM330.00
    SET BELAKANG 2PCS :RM230.00
    FULL SET 4PCS. :RM560.00

    🚚postage by j&t @ ninja van @ poslaju
    📍 KG BERKAT MARAN PAHANG(COD Kawasan maran time pkp)🤗

    Apa lebihnya PROEXPERT ni boss?Haaa jom kita tgk sikit kt sini ciri2 dia:
    ✅Heavy duty spec (seal yg lebih lasak)
    ✅30% lebih keras dari oem spec
    ✅Normal stroke
    ✅Shaft & tube lebih besar
    .
    .
    Kalau ciri2 dia mcm tu apa kelebihan dia bro tak paham la...baik mai kita tgk apa plak kelebihan dia:
    ✅sgt sesuai kalau korang ni jenis selalu bwk brg berat
    ✅juga sesuai untuk sport atau standard spring (so x kisah la yer klau korang pakai spring mcm mana pn huhu)
    ✅tindak balas lebih cepat semasa pemanduan di jalan tidak rata
    .
    .
    Jadi nanti takdelah korang rasa mcm nk terbang bila lalu highway nantikan, ni tak, jalan lekuk sikit dah goyang2 apa hal.
    Takdela nanti bila isi berat sikit tayar tenggelam dlm fender, kan syok mata nengoknya kalau macam tu.

    soooooooooooooooooooooo jangan tunggu lagi cepat lah dapatkan selagi stok masih ade🤗🤗🤗

    #absorberproton
    #absorberpreve
    #zaincotrading
    #absorberproexpert
    #heavydutyabsorber
ONLINE TRANSACTION TIPS
You can find many great deals on Mudah.my! Double check when the offer sounds too good to be true.
Do you find this ad suspicious or inappropriate?
Report this ad (List-ID: 92040470)
Is this your ad? Manage it using these links.
Loading...
Price
RM 230
Location
Pahang - Kuantan
Condition
New
Company
Joined since: Dec 2020

Leave a message and someone will be in touch

Contact Details

By clicking "Send", I confirm that I have read and agreed with the Terms and Conditions and Privacy Policy of Mudah

Share this ad
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.