HR Cum Admin

List-ID: 8969471526 Apr 16:18
Job Description
HR Cum Admin berfungsi untuk merancang, melaksanakan dan memantau aktiviti pentadbiran am, dan
surat menyurat serta penyediaan dokumentasi serta memberi khidmat sokongan kepada semua
kakitangan. Selain daripada itu menguruskan segala hal berkenaan HR
Tugas tugas utama :-
* Memantau Sebutharga dan Tender (E-perolehan)
* Membantu menyediakan surat menyurat serta penyediaan dokumentasi
* Merekod cuti pekerja, Memantau aktiviti harian pekerja dan segala hal berkaitan pekerja.
* Membantu dalam kerja-kerja filing dokumen syarikat
* Membantu kerja kerja berkaitan dengan urusan berkaitan dengan Bank, Perkeso, Kwsp

Butiran Tambahan:
***Syarikat akan memberikan Latihan dan Tunjuk Ajar mengunakan Sistem E-perolehan
*** Mempunyai kemahiran menggunakan komputer (Microsoft Word & Microsoft Excel).
*** Berpengalaman dalam melakukan tugas-tugas harian pentadbiran pejabat.

*KEMASUKAN SEGERA Email resume: diahkasturi2560@yahoo.com
* Umur 20- 35 tahun *
*Boleh bekerja lebih masa (jika perlu)
Job Details
Job Info & Requirement
Contract Type
Full-time
Job Type
Executive
Experience Level
< 1 year
Job Categories
Others
Minimum Education Required
Diploma / Degree dalam bidang berkaitan Ada pengalaman dalam bidang HR adalah diutamakan
Language Required
English, Bahasa Malaysia
Nationality Preferred
Malaysians Only
Gender Preferred
Female Only
Own Transport
Car/Van
Salary & Other benefits
Salary
RM 1 500 - 2 500 per month
Other Benefit (Optional)
Cuti tahunan
Do you find this ad suspicious or inappropriate?
Report this ad (List-ID: 89694715)
Is this your ad? Manage it using these links.
Loading...
Salary
RM 1 500 - 2 500
(per month)
Location
Kuala Lumpur - Wangsa Maju
Contact Type
Full-time
Job Type
Executive
Category
Others
Private
Joined since: Apr 2017
APPLY NOW
Employer Info
Company Name
Diah Kasturi Enterprise
Company Description
Pembekalan
Size
10-20 employees
Company No.
sa0002560-a
Share this ad