Limau Purut Shower Scrub dari Baroqah

List-ID: 8567463224 Sep 15:26
  • Description
  • Specification
  • *KULIT IDAMAN SELEMBUT SUTERA*

    "Abang hakak, saya nak tanya ni, tahu tak sutera lembut dia macam mana?"

    Tak yah susah2 cari sutera, pernah tak belai baby. Mesti licin gebu gebas kan kulitnya.

    Nak tak kulit lembut dan bersih macam baby?

    Mesti lah nak kan, jom cuba Scrub Bidara Limau Purut. Hebat sngat ke Scrub ni. Scrub ni tak berpasir macam scrub kat luar tu tau uolls.

    Scrub Bidara Limau Purut ni dihasilkan dengan gabungkan Garam Bukit Himalaya yang dilarutkan. Jadi takde lah pedih macam kena cakar.

    Jom rasai sensasinya sekarang.

    www.wasap.my/6/nak.cuba.scrubbidara

    www.wasap.my/6/nak.cuba.scrubbidara

    www.wasap.my/6/nak.cuba.scrubbidara
SHOP SAFELY
Stay at home, during the MCO! We recommend you to use delivery services instead of practicing COD.
Do note that Mudah.my is NOT affiliated in any way with these delivery services and will not be responsible for any losses, damage or missing items.
Do you find this ad suspicious or inappropriate?
Report this ad (List-ID: 85674632)
Is this your ad? Manage it using these links.
Loading...
Price
RM 40
Location
Negeri Sembilan - Seremban
Condition
New
Private

Leave a message and we will contact you

Contact Details

By clicking "Send", I confirm that I have read and agreed with the Terms and Conditions and Privacy Policy of Mudah

Share this ad