Prime x 1 outdoor water filter-Gua musang

List-ID: 8459339308 Oct 15:20
  • Description
  • Penapis luar rumah Cuckoo Prime x1 ni mmg power.

    Saiz tak besar, cantik dan powerful 👍🌟🌟🌟🌟🌟

    Siapa yang kat rumah ada masalah air mesin basuh keluar air karat sgt digalakkan pakai.

    Stress kot bila lepas basuh baju putih bukan bertambah jadi putih, tapi jadi kuning😭😌

    Nak lagi best, untuk minum ada penapis air Cuckoo juga.

    Memang terbaik teruklah. 😁

    Luar dalam Cuckoo!

    Barulah glowing 🤣 Eah baru lah terjamin kebersihan air minum, mandi dan basuhan semua. InsyaAllah!

    Sebulan Rm:75 sahaja. Fre servis, tukar filter dan jaminan hingga 7 tahun
    #KESIHATAN’ adalah perkara paling bernilai yang boleh diberikan kepada mereka yang tersayang! Manusia sanggup berhabisan ribuan ringgit bahkan jutaan untuk nilai kesihatan.
    .
    “AIR KOTOR DI MANA-MANA“
    .
    Air yang kotor punca penyakit dan wabak berjangkit, tapi kita tak boleh elak. Dengan pembangunan pesat sekeliling, bahkan di kampung pun tiada jaminan air paipnya bersih kerana sumber air yang sama di bandar!
    .
    “PUNCA PELBAGAI PENYAKIT”
    .
    Apa akibat minum dan gunakan air kotor dan berpenyakit? Taun salah satu penyakit yang boleh merebak melalui air selain udara. Makanan cepat rosak, perut mudah sakit dan beri kesan pada kulit, terutama kanak-kanak yang sekarang ni ekzima adalah satu kebiasaan dalam masyarakat kita.
    .
    “SAMPAI BILA NAK TERUS MACAM NI?!”
    .
    Dahlah minum air tidak bersih dan tidak sihat. Setiap kali nak guna kena masak dulu! Nak minum air sejuk kena isi dalam botol, dah makan ruang dalam peti sejuk. Nak minum cepat bila bukak air sejuk habis pulakkk! Hangiinn!
    .
    “PENAPIS AIR PALING BERKUALITI DI PASARAN!”
    .
    “TIADA LAGI BOTOL-BOTOL AIR DALAM PETI SEJUK, TAMU DATANG TERUS HIDANG AIR PANASSS!!!”
    .
    Ya! Kini hidup pasti berubah! Tiada kelam kabut huru hara di dapur bila tamu datang. Tiada lagi pergaduhan berebut minum air sejuk dalam botol!!

    Nak air panas, ready! Nak air sejuk, anytime! Everytime semua ada! Kini semuanya mudah dan senang!!!
    .
    “ADA TAWARAN BEST!!!”

    Cepat dapatkan Penapis air outdoor Primex 1hari ini dari Ejen yang sah.

    http://www.wassap.my/6/PRIME X1
SHOP SAFELY
Stay at home, during the MCO! We recommend you to use delivery services instead of practicing COD.
Do note that Mudah.my is NOT affiliated in any way with these delivery services and will not be responsible for any losses, damage or missing items.
Do you find this ad suspicious or inappropriate?
Report this ad (List-ID: 84593393)
Is this your ad? Manage it using these links.
Loading...
Price
RM 75
Location
Kelantan - Gua Musang
Condition
New
Private

Leave a message and we will contact you

Contact Details

By clicking "Send", I confirm that I have read and agreed with the Terms and Conditions and Privacy Policy of Mudah

Share this ad