Hi👋🏻 , saya nak letgo my coros pace 4 yang baru saja beli 1 bulan setengah. Experiences pakai memang best esp yang active bersukan. Reason saya nak letgo sebab nak pakai duit. So sapa yg nak boleh pm, harga boleh nego sampai jadi.
Baru ja lagi beli ni sayang juga nak jual tapi terpaksa jugak jual. All inc saya bagi semua macam mana saya beli macam tu saya bagi semula + few accessories yang saya beli asing saya bagi percuma je. Yang penting jam takada calar dan takpernah jatuh condition macam baru