Specs & Description:
➡️CPU-AMD-RYZEN-5-7500F-MPK
➡️Motherboard GIGABYTE B840M EAGLE WIFI6
➡️GPU-ASUS-PRIME-RX9060XT 16GB
➡️XPG LANCER BLADE RGB DDR5 BLACK/LONGDIMM / DDR5 / 16GB / 6000MHZ
➡️PSU - AEROCOOL LUX / ATX / 650W
➡️PC CASE - OCYPUS GAMMA C52 BK ARGB /
BLACK
➡️ 1️⃣ SSD - APACER AS2280P4 / PCIE GEN3x4/512GB
2️⃣ SSD - PNY CS900 - SATA - 1TB
Still under 2 years warranty
Overall condition - 9.9/10
✅SEMUA masih dalam warranty. SEMUA masih ada kotak.
✖️Tidak termasuk screen monitor. Trust me lain orang lain citarasa screensize. So saya decide untuk tak masuk listing sekali. Tapi kalau berminat juga, dm untuk gambar 1 curved monitor yang saya ada.
✅ PLUG AND PLAY. Tinggal on je. Ada beberapa high-end game yang dah diinstall. Tak perlu beli/download. Kalau nak saya uninstall pun boleh.
‼️Menawar Harga kepada mereka yang berminat.
Meet up sekitar Setia Alam - Klang - Shah Alam