Aslm di sini ada sebuah Honor Magic 6 Pro 512GB untuk dijua dengan harga murah2 sahaja. Sebelum PM boleh baca detail seperti di bawah ini:
Fingerprint dan Face Recognition tak function tapi kalau setup guna PIN boleh guna macam biasa.
Skrin ada sikit black dot tapi setakat ni guna no issue.
Sound speaker ada pecah2 sikit tapi takda issue pun.
All part masih lagi original dan tak pernah repair langsung.
Kalau ada yang berminat nak beli boleh pm direct di Inbox ya dan harga masih boleh lagi nego slow2 kalau betul2 nak beli. Anda akan dapat phone, casing dan juga charger sahaja.