urgent nk pakai duit.. cari yang boleh swap phone dan tambah ke saya rm 150.. urgent kalau ade yang brminat boleh chat.. area jenderam hilir dengkil. dapat phone charger casing phone tempered glass 1.. cable je tak sebab dh hilang dan button on off kena tekan kuat sikit tu saja lain semua ok lagi.. fon tengah pakai tu je gambar yang ada.. kalau boleh nak swap