jualan urgent. moto semua okay lepas 600km lagi baru buat major service milage 73k km moto hidup lagi moto halal cuma pasal tukar nama kena tunggu sikit sampai bulan 11 mcm tu sbb atas nama kawan saya. dia luar kawasan skrg boleh bayar 80% dulu lagi 20% lepas tukar nama dari harga asal. harga boleh nego sikit. roadtx hidup lagi sampai tahun dpn. moto halal ya jngn fikir bukan² cuma dulu xada masa nak tukar nama tu je. apa² lagi pm untuk details dan video.