Motor dah up spec 62, banyak jajan dah buat motor ni. Saya guna motor ni untuk ride je, xda ride memang parking je lah. Saya pun dah xdaya nak ride so nak jual dan sekarang pakai motor pulas terus jalan je. Nak tengok dulu pun boleh. Harga boleh nego berpatutan sebab dah beli motor skuter so nak terus jalan je motor ni