🎧 SONY WF-C700N — WIRELESS NOISE CANCELLING EARPHONES
⭐️ Dapat fullset, charger original dan extra earbud.
Sebab jual : Jarang pakai dan ada nak pakai duit.
Condition dan fx : 10/10 ⭐️
‼️ Minta maaf "NO NEGO" 🙏 sebab barang cun sangat. Boleh nak test dulu 👍 Kalau postage, saya bayarkan 👍
1. 🔇 DIGITAL NOISE CANCELLING
Nikmati muzik dengan lebih fokus tanpa gangguan bunyi sekeliling.
2. 🎵 BUNYI BERKUALITI & SEIMBANG
Dilengkapi teknologi DSEE™ untuk membantu menghasilkan bunyi yang lebih jelas dan terperinci.
3. 🪶 RINGAN & SELESA
Rekaan ergonomik yang ringan — selesa dipakai untuk tempoh yang lama.
4. 💦 IPX4 WATER RESISTANT
Tahan percikan air dan peluh, sesuai untuk aktiviti harian.
5. 🔋 BATERI SEHINGGA 15 JAM
• 7.5 jam penggunaan earbuds
• + 7.5 jam dengan charging case
6. 📱 BLUETOOTH 5.2
Sambungan tanpa wayar yang pantas dan stabil.
7. 📞 PANGGILAN LEBIH JELAS
Teknologi pengurangan bunyi angin membantu menghasilkan suara yang lebih jelas ketika membuat panggilan.
8. 👆 KAWALAN SENTUH
Mudah kawal muzik, panggilan dan fungsi earbuds dengan sentuhan.
9. 👂 AMBIENT SOUND MODE
Dengar bunyi persekitaran tanpa perlu menanggalkan earbuds.
10. 🎨 WARNA - 🤍 White
11. 📱SOUND CONNECT
Ada aplikasi untuk android/ios. Boleh connect dan monitor terus daripada app. Senang 👍
✨ SONY WF-C700N
Kecil, ringan, bergaya — bunyi yang mengagumkan.
📦 100% ORIGINAL
🛡️ Jaminan Sony Malaysia
📩 PM/DM untuk pertanyaan & pembelian
🚗 Free COD (Jerantut/Jengka/Temerloh)
Free postage (JNT)
Saya ada ke KL 03.09.2026 / Khamis
(Boleh deal jumpa dekat mana mana)