# motor tahun 2023
# enjin full standard motor dah topset masa bulan 4/2026
# skrg tukar ekzos uma racing, ekzos ori ada diberi sekali
# coverset hld condition tiptop kilat mcm baru lagi
# rim original kilang dulu baru keluar kedai seminggu dah cabut, skrg pasang balik tayar semua tebal lagi
# motor dah full service coolent, 4t, plug ( boleh terus ride jauh )
# rantai spoket full set baru brand MCS
# mono original Hypertech
Motor boleh terus pakai, tak payah repair apa², enjin masih lembut macam motor baru jugak.
Mileage last belum sampai 20k, tapi kena tipu dengan kedai masa meter burn kedai tak tukar film yang burn tu tapi dia tukar meter terus, tapi saya dah comfirmkan meter baru skrg ni memang original bukan copy..
Owner baru cuma kena on rotex ins baru pastu boleh terus pakai ride..
Untuk dilepaskan RM6200..saya dah full servis motor siap² cuci kaki, kalau nak nego sikit² boleh la 😅
Area bayou lagoon bukit katil melaka
Apa² urusan boleh pm saya..saya owner motor, elakkan scammer..